Távoli segítségnyújtás


Mire jó és hogyan működik?

Előfordulnak olyan esetek, hogy valami apróbb szoftveres probléma, vagy beállítási nehézség van a számítógéppel/laptoppal. Létezik egy olyan megoldás, hogy nem szükséges az eszközt behozni a szervizünkbe. Sok esetben távolról is el tudjuk hárítani a kisebb beállítási problémákat. Ilyen például, ha nem működik a levelezés, nem tud bejelentkezni valahova, nem töltődik be valmilyen program, megváltozott a kinézete egy programnak, nem megfelelően töltődik be a weboldal, nem akar nyomtatni a nyomtató, stb.
A távsegítség program pontosan arra való, hogy az Ön beleegyezésével, jóváhagyásával, be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe, így ugyanazt a képet látjuk, amit Ön, tudjuk használni a billentyűzetet, egeret. Eközben Ön mindent lát a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépével.

Néhány dolog szükséges ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni a számítógépébe. Ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni
1. Legyen bekapcsolva a számítógép. (ha nem kapcsolható be, vagy nem indul el a Windows, akkor azt távolról nem lehetséges megoldani).
2. Legyen működő internet kapcsolat. (ha nincs internet a gépen, akkor nem tudunk belépni, és hálózatos jellegű problémákat nem tudunk távolról megoldani).
3. Kell telepítenie a számítógépére az általunk használt távsegítség programot (TeamViewer). Ez néhány nagyon egyszerű lépésben, gyorsan megvan!
4. Meg kell adnia az azonosító számot. Ez egy egyedi azonosító és egy jelszó párosból áll.
Csak ekkor érhető el a számítógép a távoli segítnyújtáshoz.

Ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot!
Szabó Gábor, IT Specialista

A távoli elérést első sorban szoftveres problémák megoldására, központosított felügyeletre találták ki, olyan rendszergazdáknak, akik egyetlen gépről, egy vagy több vállalat több tíz vagy még több szerverének, munkaállomásának a menedzselését látják el a saját irodájukból, műhelyükből. Ennek a professzionális megoldásnak az egyszerűbb, és magánszemélyek számára is hozzáférhető verzióját használjuk. A leggyakrabban (a teljesség igénye nélkül) ilyen, és ehhez hasnló dolgokra használjuk:

– Program telepítés/eltávolítás
– Beállítási segítségnyújtás
– Szoftveres PC optimalizáslás
– Windows frissítés
– Meghajtóprogram frissítés
– Archiválás, biztonsági mentés
– Nyomtatók és egyéb perifériák kezelése
– Böngésző tisztítás
– Kémprogram és kártevő tisztítás

– Biztonságos
– Gyors
– Olcsó – Költséghatékony megoldás
– Felügyelhető, így Ön mindig látja amit csinálunk
– Nincs kiszállási díj
– Nincs közlekedési dugó
– Egyszerűen telepíthető
– A csatlakozás csak akkor működik, ha Ön jóváhagyta

Ha nem tudja, vagy nem szeretné elhozni a készüleket a műhelyünkbe, és csak valami apró beállítási, szoftverkezelési, telpítési, megjelenítési, vagy egyéb probléma van, akkor áll rendelkezére a távoli segítség nyújtás. Azonban, hogy ez működhessen, néhány egyszerű feltételnek teljesülnie kell.

– A gépnek üzemelni kell hardveresen
– Működőképes operációs rendszer
– Működő internet kapcsolat
– Telepített TeamViewer alkalmazás
– Megadott azonosító- és jelszó páros
– Teamviewer letöltése innen

Kérdése van?


Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Telefon: 06 20 553 5 563